Форма входу

Пошук

Календар

«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 11

Міні-чат

200

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Субота, 21.09.2024, 07:38
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт вчителів хімії Криворізького району
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2017 » Листопад » 30

Групова діяльність на уроках

 

Система навчання в сучасній школі перестає бути орієнтованою тільки на рівні «знання» і «розуміння». Учні повинні думати, розуміти суть речей, осмислювати ідеї та концепції і вже на основі цього вміти шукати потрібну інформацію, висвітлювати її та застосовувати в конкретних умовах, формулювати і відстоювати власну думку.

Головною особливістю групової форми організації навчання є те, що процес засвоювання та застосування знань відбувається у спільній діяльності. Порівняно з індивідуальною роботою за схемою «вчитель — учень» внутрішньогрупова співпраця щодо виконання тих самих завдань підвищує її ефективність майже на 10 %.

Крім того, групова форма орієнтації навчання одночасно допомагає виконати три основні завда ... Читати далі »

Просмотров: 216 | Добавил: vasiliy750 | Дата: 30.11.2017 | Комментарии (0)

Розвиток пізнавальних процесів учнів в системі особистісно зорієнтованого навчання.

 

План

1. Нова парадигма освіти.

2. Пізнавальні процеси та можливості іх організаціі та розвитку.

3. Пам’ять як психічний процес, прийоми раціонального запам’ятовування.

4. Управління увагою учнів на уроці.

5. Розвиток самостійного творчого мислення.

В центрі нової парадигми освіти – особистість учня, можливості його всебічного розвитку. При цьому особливої актуальності набуває ... Читати далі »

Просмотров: 414 | Добавил: vasiliy750 | Дата: 30.11.2017 | Комментарии (0)

Самоаналіз уроку

 

Ефективність уроку вчитель може визначити, зробивши самоаналіз за блоками, кожен з яких характеризується дев’ятьма показниками.

 

Показники блоків, за якими можна зробити самоаналіз, щоб визначити ефективність уроку

 

Блок 1. Організація навчального процесу

 

  1. Короткочасність організаційного моменту. Швидке включення всіх учнів у діловий ритм, повна гото ... Читати далі »
Просмотров: 511 | Добавил: vasiliy750 | Дата: 30.11.2017 | Комментарии (0)

Види уроків: Урок оволодіння новими знаннями

Урок оволодіння новими знаннями

... Читати далі »

Просмотров: 238 | Добавил: vasiliy750 | Дата: 30.11.2017 | Комментарии (0)


Copyright MyCorp © 2024