План роботи РМО
Керівник Р. М. О. вчителів хімії – Яровий В. В.
План роботи районного методичного об’єднання вчителів хімії Криворізького району на 2013 – 2014 н. р.
I засідання. Серпень 2013 – 2014 н. р.
Установча конференція
Теоретична частина
1. Аналіз роботи РМО вчителів хімії за 2013 – 2014 н. р.
Керівник РМО вчителів хімії: Яровий В. В.
2. Опрацювання нормативних документів.
3. Огляд методичної літератури та преси.
4. Затвердження річного плану роботи РМО вчителів хімії на 2013-2014 н. р.
Керівник РМО вчителів хімії: Яровий В. В.
Інспектор Криворізької РДА: Дил О. Д.
5. Створення творчої групи та визначення її завдань на рік.
Керівник РМО вчителів хімії: Яровий В. В.
Практична частина
1. Готовність вчителів до атестаційного процесу у 2013-2014н. р.
Що необхідно знати для успішної атестації?
Керівник РМО вчителів хімії: Яровий В. В. Вчителі, що атестуються.
2. Вироблення рекомендацій. Вчителі.
План роботи районного методичного об’єднання вчителів хімії Криворізького району на 2013 – 2014 н. р.
II засідання. : жовтень 2013 – 2014 н. р.
Село ________________
Семінар - практикум
Тема засідання: «Урок - форма співпраці»
Теоретична частина
1. Що таке урок в класичному розумінні?
Відповідальні:
2. Сучасний урок. Яким він має бути? Вимоги до сучасного уроку.
Відповідальні:
3. Форми та методи, що допомагають розвивати всебічно розвинену особистість.
Відповідальні:
4. Педагогічні діалоги: «Навчання та виховання»
Практична частина
1. Педагогічні ситуації.
2. Презентація – меседж: «А я роблю так!»
3. Виставка педагогічної творчості.
4. Підведення підсумків роботи.
План роботи районного методичного об’єднання вчителів хімії Криворізького району на 2013 – 2014 н. р.
III засідання. Січень 2013 – 2014 н. р.
Село ___________________
Семінар-практикум.
Форма проведення – тренінг.
Тема заняття:
«Робота з обдарованою молоддю – це завжди актуально!!!».
Теоретична частина
1. Особливості роботи з обдарованими дітьми.
Відповідальні: Іщук Л. О. , Кукса С., Шевченко С.
2. Зустріч у методичному мегаполісі самоосвітньої роботи.
Відповідальні: Сорока Л. П. , Білий і т. д.
3.Педагогічна майстерня.
Вивчення нормативно – правових документів.
Вчителі району.
4. Яким має бути сучасний вчитель ХІМІЇ ???
Практична частина
1. Панорама методичних знахідок.
2. Методичні мости педагогічних ідей в хімічній освіті.
«А я хотів би поговорити про це….»
3. Підведення підсумків роботи. Мої очікування та враження від роботи.
План роботи районного методичного об’єднання вчителів хімії Криворізького району на 2013 – 2014 н. р.
IV засідання. Березень 2013 – 2014 н. р.
Семінар на тему:
«Вчитель хімії та його робота над проблемною тематикою.»
Село____________
Теоретична частина
1. Виступ та презентація на тему: «Як обрати проблемну тему?».
Відповідальний: Волошина О. С.
2. Особливості роботи над проблемною темою.
З чого почати та як завершити?
Відповідальний: Герасимчук О.
3. Методичний вернісаж.
Практична частина
1. Панорама творчих ідей. Методичні ринги.
Відповідальні: Сорока Л. П., Кукса С., Ємець тощо.
2. Зворотній зв’язок: «Які мої очікування і чи справдилися вони??? »
Що я зрозумів і чому я навчився?
3. Підведення підсумків роботи.