Форма входу

Категорії розділу

Презентація [0]
Представлення системи роботи вчителя
Конкурси [0]
Участь вчителів у конкурсах
Відеоматеріали [0]
Відеоматеріали позакласних заходів та відкритих уроків.
Досвід роботи над проблемою [0]
Досвід роботи над проблемою
Науково-практична конференція [2]
Науково-практична конференція в Криворізький педуніверситет

Пошук

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 11

Міні-чат

200

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Субота, 21.09.2024, 05:54
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт вчителів хімії Криворізького району
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог статей


Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 2
Показано матеріалів: 1-2

Хімія У 2017-2018 навчальному році в основній школі завершується перехід на навчальні програми, розроблені відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23. 11. 2011 р. № 1392 і затверджені наказом Міністерства освіти і науки України № 664 від 06.06.2012 року зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 29.05.2015 № 585. Відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» у поточному році навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів були оновлені. Таким чином, навчання хімії у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році здійснюватиметься за такими навчальними програмами: 7 - 9 класи – Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія. 7-9 класи (оновлена), затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804. Програму розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства (http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programi- 5-9-klas-2017.html) 8 - 9 класи з поглибленим вивченням хімії – Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням хімії, затверджена наказом МОН України від 17.07.2015 № 983. Програму розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства (http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html); 10-11 класи: · Програма з хімії для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 14.07.2016 № 826). Програму розміщено на офіційному веб- сайті Міністерства (http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalniprogramy.html ); · Програма з хімії для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Академічний рівень (затверджена наказом МОН України від 28.10.2010 № 1021); · Програма з хімії для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Профільний рівень (затверджена наказом МОН України від 28.10.2010 № 1021); · Програма з хімії для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Поглиблене вивчення (затверджена наказом МОН України від 28.10.2010 № 1021). Програми з хімії для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів академічного, профільного рівнів та для поглибленого вивчення надруковано у збірнику «Хімія. Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень та поглиблене вивчення. 10-11 класи» – Тернопіль: Мандрівець, 2011, а також розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства (http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalniprogramy.html). Програми позбавлені поурочного поділу. 

Науково-практична конференція | Переглядів: 619 | Додав: vasiliy750 | Дата: 31.08.2017 | Коментарі (0)

                                                                                        Рекомендаціїї
                               учасників районної науково-практичної конференції
1.Вивчати та впроваджувати в практику роботи вчителів природного циклу перспективного педагогічного досвіду, створювати певні умови стимулюючи вчителя до нових досягнень.
2.Створювати на уроках природничих дисциплін ситуації, які б дозволили учням проявляти ініціативу, брати участь у проектній та груповій діяльності, працювати в умовах альтернативи вибору, не авторитарної атмосфери навчання.
3.Запроваджувати іноваційні форми і методи роботи з учнями з метою оптимізації навчання на уроках природничого циклу.
4.Формування в учнів інтересу до екологічних проблем розуміння природних явищ становлення екологічної свідомості як елемента внутрішньої культури особистості, що виявляється у повсякденній діяльності.

Томіліна Людмила Іванівна, канд. пед. наук, доц. кафедри хімії та методики навчання
виступ на секції вчителів хімії Криворізького району




Науково-практична конференція | Переглядів: 364 | Author: Польовий Василь | Додав: vasiliy750 | Дата: 19.01.2014 | Коментарі (0)


Copyright MyCorp © 2024