Форма входу

Пошук

Календар

«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 11

Міні-чат

200

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Понеділок, 11.11.2024, 00:52
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт вчителів хімії Криворізького району
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2018 » Серпень » 30 » РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА,нормативно правова база 2018-2019
18:32
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА,нормативно правова база 2018-2019

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

 

  1. Закон. Державна національна програма «Освіта» (Державна національна програма „Освіта" („Україна ХХІ століття") Стратегічні завдання реформування освіти в Українській державі, 17.03.2012, С. 1-6.
  2. Кабінет Міністрів України. Постанова «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» від 23 листопада 2011 р. № 1392 Київ.
  3. Наказ МОН молодьспорту України «Щодо організації навчання вчителів з використання інформаційно-комунікаційних технологій» від 24.06.2011р. № 1/9-493
  4. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки //Матеріали ІІІ Всеукраїнського з’їду працівників освіти /Київ, Чернівці: Букрек, 2011. – 400 с.

5. Указ Президента України “Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року”

6. Лист МОН від 30.01.2017 № 1/9-41 “Щодо проведення заходів у рамках реалізації Всеукраїнського проекту “Розумники” (Smart kids) у 2017 році”

  1. Бабіна С. Інтерактивна модель навчання / С. Бабіна // Освіта. Технікуми. Коледжі. – 2010. – № 1 (25).
  2. Буйдіна О. Методи організації самостійної роботи учнів із використанням засобів візуалізації знань/ О. Буйдіна//Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. Праць / за аг. Ред.. В.І.Сипченка. – Вип.LVIII. – Ч. І. – Слов’янськ: СДПУ, 2011. – С. 156-165.
  3. Величко Л.П. Предметні компетенції з хімії: перше наближення/Біологія і хімія в школі. – 2011. - № 4. – С.10 - 13.
  4. Висоцька О.Є. Освіта для сталого розвитку. – Дніпропетровськ: Роял Принт, 2011. – 200 с.
  5. Грабовий А.К. Методика викладання хімії. Опорні конспекти. Тестові завдання: навч. посіб. [для студ. Вищ. Навч. закл.] /А.К.Грабовий. – Черкаси: ЧНУ ім.. Б.Хмельницького, 2010. – 300 с.
  6. Загнибіда Н. М. Метод проектів на уроках хімії / Н. М. Загнибіда. – Тернопіль. – Харків: Ранок, 2011. – 128 с. – (Серія «Нові педагогічні технології»).
  7. Домашній експеримент із хімії / Упор. І. Філоненко. – К.: Редакції газет природничо-математичного циклу, 2014. – 80 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»)
  8. Зламанюк Л.М., Ткачук Л.В. Модернізація природничо-наукової освіти через впровадження особистісно зорієнтованих підручників//Імідж сучасного педагога. – 2007. - № 3. – С. 29 – 32.
  9. Зламанюк Л.М. Професійна компетентність – складова педагогічної майстерності вчителя у процесі викладання природничо-наукових дисциплін//Нива знань. – 2009.- № 4. – С 9-11.
  10. Зламанюк Л.М. Особливості формування особистості учня в процесі входження освіти в Болонський процес//Шлях освіти. – 2010. - № 1. – С. 25 – 28.
  11. Зламанюк Л.М. Особливості професійної діяльності сучасного вчителя хімії //Біологія і хімія в школі. – 2011. - № 3. – С.18 – 20.
  12. Зламанюк Л.М. Інтерактивні техніки як засіб розвитку самостійного творчого мислення учнів//Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 5. – С.14-16.
  13. Зламанюк Л.М. Мотивація до навчання як умова розвитку творчого мислення учнів різних вікових груп//Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 4. – С.16-18.
  14. Зламанюк Л.М., Зламанюк Є.М. Інформаційно-комунікативні технології в освіті//Матеріали ІІ веукраїнської наукової конференцї. 22 жовтня 2016р., м. Дніпро. Частина І./Наук. ред. О.Ю. Висоцький. Дніпро: Роял Принт, 2016. – 292 с.
  15. Магомедов Р.М. Повышение качества образования в условиях применения нових организационных форм учебной деятельности //Стандарты и мониторинг в образовании. – 2010. - № 4. – С.18-21.
  16. Магомедов Р.М. Применение новых организационных форм при подготовке и переподготовке педагогических кадров//Наука и школа. – 2010. - №4. – С. 26-29.
  17. Максим’юк С. П. Педагогіка : курс лекцій / С. П. Максим’юк. – К., 2010. – С. 199.
  18. Нимациренова Е.Б. Мониторинг качества профильного обучения как средство управления образовательным процессом в школе. Профильная школа, № 5. 2010.
  19. Нові технології навчання. - Зб. наукових праць ІІТЗН, 2012, 208 с.
  20. Панюкова С.В. Использование информационных и коммуникативных технологий в образовании. - М. : «Академия», 2010. – 224 с.
  21. Поліхун Н.І. Як стати дослідником (дидактичний посібник). – К.: Інформаційні системи, 2010. – 224 с.
  22. Сергеева В.П., Подымова Л.С. Инновации в образовательном процессе. – М.: АПК, 20106, 192 с.
  23. Хуторской А.В. Инновационный аспект компетентностного подхода в образовании // Научное наследие Т.И.Шамовой и его влияние на решение актуальных проблем современного образования. Сборник статей : В 2 т. Т.1. - М., 2011. - С. 79-83.
  24. Хуторской А.В. Системно-деятельностный подход в обучении : Научно-методическое пособие. — М. : Издательство «Эйдос»; Издательство Института образования человека, 2012. — 63 с. : ил. (Серия «Новые стандарты»).
  25. Цветкова М.С. Модели непрерывного информационного образования.- М.: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2016. – 79 с.
  26. Шарко В.Д. Інформатична компетентість як складова професійної компетентності вчителя / В.Д. Шарко // Інформаційні технології в освіті: Збірник наукових праць. Випуск 6. – Херсон Видавництво ХДУ, 2016. – С. 48–57.
  27. Шорникова Н.Ю. Система повышения квалификации. Инновационный подход. – М.: ЮНИТИ, 2016. – 143 с.
Переглядів: 353 | Додав: vasiliy750 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2024