впроваджувати інноваційні процеси і навчальні програми: вивчення зразків інноваційного педагогічного досвіду, підтримка й аналіз інноваційної діяльності;
сприяти проведенню науково-дослідної роботи у напрямі розробки методології та технології креативної освіти, впровадження отриманих наукових результатів в теорію і практику освітянських закладів;
забезпечувати об’єктивність діагностики навчальних досягнень учнів шляхом упровадження ефективних сучасних методик, зокрема тестування;
доцільно застосовувати в процесі вивчення предметів природничо-математичних дисциплін історичний підхід до розкриття понять, законів і теорій;
спрямовувати роботу методичних об’єднань на створення цілісної системи психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості школяра з метою самореалізації кожної дитини у творчому освітньому середовищі;
проаналізувати зміст діючих програм та підручників з метою переорієнтації процесу навчання з інформативної форми на активізацію самостійної роботи учнів та студентів через впровадження інформаційних технологій;
виявляти, підтримувати та поширювати передовий педагогічний досвід кращих вчителів, своєчасно поповнювати «банк інформації» з проблеми освіти в регіоні;
включати в план роботи проведення семінарів, творчих звітів кращих вчителів з питань використання інноваційних технологій і реалізації завдань креативної освіти;
впроваджувати нові дидактико-методичні засоби, що допомагають моделювати навчально-виховний процес з метою розвитку творчої особистості;
здійснювати виїзні засідання на базі шкіл, в яких вчителі природничо-математичного циклу навчання застосовують інноваційні технології освіти.